Skip to content
July 1, 2012 / raduvisanmiu

Vindecarea slugii sutaşului din Capernaum

    • EVANGHELIA APOSTOLULUI MATEI, Capitolul 8, versetele 5 – 13
    • 5 Pe când intra Isus în Capernaum, s-a apropiat de El un sutaş, care-L ruga
    • 6 şi-I zicea: „Doamne, robul meu zace în casă slăbănog şi se chinuie cumplit.”
    • 7 Isus i-a zis: „Am să vin şi să-l tămăduiesc.”
    • 8 „Doamne”, a răspuns sutaşul, „nu sunt vrednic să intri sub acoperământul meu; ci zi numai un cuvânt, şi robul meu va fi tămăduit.

  • 9 Căci şi eu sunt om sub stăpânire; am sub mine ostaşi, şi zic unuia: „Du-te!”, şi se duce; altuia: „Vino!”, şi vine; şi robului meu: „Fă cutare lucru!”, şi-l face.”
  • 10 Când a auzit Isus aceste vorbe, S-a mirat şi a zis celor ce veneau după El: „Adevărat vă spun că nici în Israel n-am găsit o credinţă aşa de mare.
  • 11 Dar vă spun că vor veni mulţi de la răsărit şi de la apus şi vor sta la masă cu Avraam, Isaac şi Iacov în Împărăţia cerurilor.
  • 12 Iar fiii Împărăţiei vor fi aruncaţi în întunericul de afară, unde va fi plânsul şi scrâşnirea dinţilor.”
  • 13 Apoi a zis sutaşului: „Du-te, şi facă-ţi-se după credinţa ta.” Şi robul lui s-a tămăduit chiar în ceasul acela.

Sursa Foto:  “Duminica a 4-a după Cincizecime – Vindecarea slugii sutaşului“, ‘Hristos Împăratul Slavei’

Leave a Reply

